miercuri, 20 februarie 2013

Prajitura cu mere glazurata




Aceasta prajitura a avut un succes rasunator, am facut-o de 3 ori intr-o saptamana :)

 Ingrediente
- 6 oua

- 1 cana cu zahar

- 1 cana si jumatate cu faina

- un plic praf de copt

- 8 linguri ulei

- mirodenii

- 3-4 cani de mere taiate cuburi mici  (aproximativ 10 mere medii).
Separi albusurile de galbenusuri si bati spuma albusurile . Adaugi cana de zahar si apoi galbenusurile. Adaugi uleiul si apoi faina amestecand usor cu o lingura de lemn pentru a ramane pufoasa. Adaugi si praful de copt, apoi merele si mirodeniile . 







Trebuie sa rezulte un aluat care se toarna ca la chec .

Ungi cu margarina si tapetezi cu faina tava. 

Torni compozitia si o bagi la cuptorul  preincalzit, pina se rumeneste, pentru siguranta faci testul cu scobitoarea.



Glazura se face din 4 linguri apa, 6 linguri zahar (farin) si 2 linguri cacao, se pune 5-10 min la foc mic pe aragaz.


 Cand scoti prajitura din cuptor o intepi cu o scobitoare in mai multe locuri si torni glazura deasupra.
 O lasam 1-2 ore la rece.










Reteta am preluat-o de pe urmatorul blog: ebunatati.blogspot.ro, cu mici modificari.

2 comentarii:

  1. Doamne ce pofta mi-ai facut! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ffff bun si usor de facut!!!! am sa mai fac si.maine caci nu mai am!!!! va anim pe toti ca sa incercati va asigur caci o sa repetiti!!!!!! multumesc mult Simo pentru retete si mai asteptam altele ....poop

    RăspundețiȘtergere